perjantai 13. syyskuuta 2013

Käynti Body Action liikkeessä..

Kävinpä ensinmäistä kertaa Body Action liikkeessä, sellainen kun on nyt avattu Helsinkiin.Varsinaiset avajaiset taitavat olla huomenna, mutta me vähän erikoisemmat vieraat saimme käydä siellä jo tänään ;)

Lisäravinteista kun ei mitään tiedä eikä ymmärrä, saa myyjä kaupattua ihan mitä vaan ja asiakas vaan nyökkäilee mukana.Näin kävi mullakin. Olin kirjoittanut muistiin mitä mahdan tarvita, ainakin valmentajan mielestä tuikitarpeellisia juttuja, itse en niiden tarvittavuudesta ole niin vakuuttunut. Myyjä sitten asiantuntevasti myi minulle tuotteet ja minä kylmä hiki päässä ne maksoin. Sanoi, että pärjään noilla kuukauden. Parempi olisi pärjätä hiukkasen kauemmin, menee aikaa ennenkuin tätä konkurssi on paikattu. 
Mutta jos ei muuta hyvää, niin on mulla nyt Ari "Gozilla" Kokkosen kuva (myyjä kirjoitti ohjeita toiselle puolelle) ja voin kiinnittää sen vaikka jääkaapinoveen. Jos alkaa isännän olemus ärsyttämään, voin aina katsella Aria :) Niin ja ne tuotteet maksoi yhteensä 150€. Järjetöntä sanon minä :)

Sain sentään kaupanpäällisiäkin. "Suklaata" mitä en voi syödä, hihnat mitä en osaa käyttää ja sheikkerin joka oli tarpeellinen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti