torstai 12. syyskuuta 2013

Ensinmäinen tapaaminen valmentajan kanssa



Sain  tiistaina viestin valmentajaltani, sopiiko tavata keskiviikkona klo 16. Ei ihan sopinut omaan aikatauluun, mutta koska haluni saada itselleni treeniohjelma sekä ruokavalio voitti niin hiukan sovitin omia menojani. Sovimme siis tapaavamme Motivuksessa keskiviikkona.

Heti tapaamisen sovittuamme pyysin isännän hakemaan itselleni kaupasta viimeiset herkut eli paketin cookies-keksiä. Rainbown suklaakaakao cookiet on pirun keksimiä, niitä ei vaan voi olla syömättä jos niitä kaapissa on. Nyt kun tiesi, ettei niitä hetkeen saa niin piti vielä viimeiset herkuttelut herkutella :)

Se tapaaminen ei mennyt kuin elokuvissa, tai ainakaan saapumiseni paikalle. Tai olinhan minä paikalla, jopa hiukan etuajassa ja jäin sitten istumaan ja odottamaan. Innokkaat jumppaajat meni ja tuli ympärilläni ja minä odotan valmentajaa. Kysyn välillä vastaanottotytöltä onko mitään kuulunu, ei ole. Kyllästyin ja maksoin sisäänpääsyni ja menin vaihtamaan vaatteet, jospa hän sillä välillä olisi saapunut. Ei ollut. Kävin juoksumatolla hölkkää 10min ja sitten päätin, että soitan hänelle ja kysyn missä hitossa hän oikein on. Olisi kohteliasta sentään laittaa viestiä tai soittaa ja ilmoittaa myöhästymisestään. Fiilarini oli jo aika matalalla.
Soitin ja kysyin, että eikös meillä ole treffit klo 16,15 (siinä vaiheessa klo n.16,55) Sanoi olevansa odottamassa minua, mutta missäs minä olen? Täällä Ruoholahden Motivuksessa, aivan kuten sovimme. Selvisi siinä sitten, että itse olin väärässä paikassa, minun piti olla Kampin Motivuksessa. Siinä vaiheessa todella nolotti ajatukset mitä firmaa ja häntä kohtaan olin päähäni päästänyt. No, vaihdoin pikapikaa vaatteet ja juoksin metrolle ja oikeaan paikkaa :)

Koska aikaa oli mennyt melkein tunti turhaa, emme ehtineet yhdessä tekemään liikkeitä. Kävimme vaan läpi ohjelman ja ruokavalion sekä yleiset asiat. Sitten lähdin kotiin harjoittelemaan uutta elämäntapaani. Ja en olisi minä, ellen olisi heti matkalla haaveillut täytetystä patongista ja sellaisia kävin katsomassakin (vaikka en oikeastaan koskaan syö edes patonkia, saati täytettyä sellaista) Kotona meni vielä puoli pakettia cookiesta, mitäs isäntä oli ostanut sitä niin paljon. Nyt ei hän saanut ollenkaan, sääli ;)

Tänään se sitten virallisesti alkoi.. Siitä sitten lisää myöhemmin :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti