maanantai 23. syyskuuta 2013

Romanialainen maastaveto..

.. tänään salilla meinasi tulla ongelma kun ohjeissa luki romanialainen maastaveto. Salilla ei nääs ollut kuin suomalaisia miehiä mun lisäkseni. Mietin siinä mistä mä tähän nyt romanialaisen keksin jota vetelen pitkin maata. Paremman puutteessa otin sitten tangon ja heiluin sen kanssa. Ainakin tuntui, että sekin olis vastannut ainakin muutamaa romanialaista, sellaista pienen pientä :) Seuraavan kerran taidan mennä Helsinkiin treenaa ja haen sieltä kadulta yhden nostettavan :)

Tänään taas kiva päivä työharjoittelussa. Pääsin pistämään yhden injektion, olin niin fiiliksissä. En vielä montaa kertaa tehnyt ja into piukeena heti menossa jos vaan mahdollisuus tulee. Sitä(kään) kun ei opi kuin tekemällä. Hyvällä tuurilla sais huomennakin pistää. Ja tän päivän potilas sanoi, että viimeks oli parhaiten pistetty hänelle ja MÄ pistin sen. Meistä tuli potilaan kanssa melkein bestiksiä samantien :)

Huomenna olisi vuorossa kuntonyrkkeilyä, mä niiin diggaan sitä lajia. Yirtän koko tunnin olla liikkeellä ja hypellä paikoillani jos ei muuta. Ja pohkeet kiittää seuraavana päivänä :)

Huomenna olisi koululla käynti, saan tietää seuraavan työharjoittelupaikan. Saas kattoa mihin seuraavaksi menen. Sen jälkeen en sitten enää mene kuin palkallisiin töihin, kiitos. Johan tässä tätä opiskelijan köyhyyttä ollaan kärsitty kohta pari vuotta, nyt haluais tosiaan nähdä pankkitilillään muutakin kuin nollia.




Tälläisen bongasin kun olin koiran kanssa lenkillä. Toivottavasti käyttäjät löytävät nämä :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti