tiistai 15. huhtikuuta 2014

Suklaapuuroa ja fitness-kisoja

Tän kevään fitness-kisat on kisattu, kuten lukijatkin varmaan tietävät. Ite kävin sunnuntaina kisahumua katsomassa, näin jälkikäteen mietittynä, olisi sittenkin pitänyt mennä jo edellisenä päivänä jolloin oli masters-kisa. Kuvien perusteella mimmit on olleet aivan huikeassa kunnossa, tässä kuvaa. Voittaja on oikealla oleva punaisissa bikineissä oleva Laura Simola. Varmaan lähes minun ikäiseni. :D


Väkisin iski itsellekkin mieleen, että mitäs jos minäkin joskus.. Jo pelkkä ajatus on niin absurdi, että se ihan naurattaa. Mutta täytän 3v päästä 50v ja mitäs jos olisinkin elämäni kunnossa silloin?? Miltä se mahtaisi tuntua? Varmasti hyvältä, mutta mikä sen juuri mun elämäni kunto on? Mä en tosiaan edes tiedä mitä mä haluan, mikä sen mun tavoitteeni on. Kunnes se kirkkaasti mulle selviää niin siihen saakka nautin treeneistä, raudasta ja siitä tunteesta kun tiedän tehneeni kaikkeni, ainakin lähes. :D

Eilen olin pitkästä aikaa pt-treeneissä, iki-ihanan Bettinan rääkättävänä. Tehtiin mun vihaamia jalkoja ja ihan mun omasta pyynnöstä. Tietty saa aina itse valita mitä treenataan, se miten treenataan onkin sitten pt:n päätös. Mutta voin sanoa, ettei kertaakaan ole tarvinnut hiettömänä pois lähteä. :D
Eilenkin jalat tutisten poistuin paikalta ja tietäen, että kaikkeni olen antanut. 

Jalkaprässi on laite mistä en saa niskalenkkiä. Sillä vekottimella on jokin kumma yliote musta. Vaikka kuinka päätän ennen sarjaa, että mä teen sen sarjan loppuun niin aina jossain vaiheessa mun pää pettää ja mä vikisen ja vingun etten saa tehtyä. Pt huutaa vieressä, että AIKKU, nyt teet sen. Ja mä melkein parkua väännän etten saa tehtyä. Juma, mä vihaan sitä vehjettä!!! :D

Se mikä teki tosi hyvän mielen eilen oli kun Bettina kysyi mitä mulle on tapahtunut, olen mennyt kasaan viime näkemältä. Ja tottatosiaan, itsekkin mittailin viikonloppuna ja centtejä on lähtenyt aikamoinen määrä puolessa vuodessa, yhteensä 28cm ympäriinsä. Ja tän uuden ruokavalion myötä on turvotus lähtenyt, mulle ilmeisesti sopii maidoton/gluteeniton ruokavalio. :D Ja sitten vielä viitsin valittaa ettei mitään tapahdu. Mihinköhän mahdan olla tyytyväinen?? ;-)

Sunnuntaina ostin fitness-kisojen "messuilta" itselleni ylihintavat treenipöksyt. En olisi koskaan uskonut maksavani housuista 70€ mutta niinpä mä vaan maksoin. Ja onhan ne hyvän näköiset, tälläiset..  Ehkä ne juuri sai mut näyttämään kasaan menneeltä, jos se olikin vaan optinen harha. No, toivottavasti ei kuitenkaan. :D




Eilen ostin itselleni uutta soijaprodea, meinaan fastin Soija 90, suklaan makuista. Illalla tein siitä prodelättyä ja olihan hyvää (kun vertaa entisiin tekeleisiini) Aamulla tein "suklaatattaripuuroa" ja se vasta hyvää olikin. Alan olemaan koko aika enemmän sitä mieltä etten taida kaivata edes kaurapuuroa raejuustolla. Ja se on ollut mun ehdoton must-ruoka jo kauan. Oikein odottanut aamua saadakseni kaurapuuroa raejuustolla. :D



Nyt olen saanut keliakia- ja helikobakteeri tulokset. Molemmat oli negatiivisia (onneks) ja saan jossain vaiheessa palata kaurapuuron pariin. Maidotonta jatketaan vielä pari viikkoa ja sen jälkeen aloitetaan pikku hiljaa kokeilemaan käykö mulle vai ei. Jos ei niin heti pois, jos käy niin hiljalleen lisäillään. Tää on nyt hidasta puuhaa, tälläistä salapoliisin hommaa. No, mihinkäs mulla kiire kun näinkin on hyvä olla, ei särje maha eikä tarvi asua vessassa :D

Sain uuden saliohjelman. Taas tulossa sellaista settiä, että on pakarat kohta kivikovaa betonia :D Aamuaerobiset on nyt 4-5x vkossa ja pituudeltaan n.30min. Eilen kävin 30min sauvakävelyllä ja sopivasti piristi. Ei tarvinut herätä kuin vasta 4,30. Koska se on sentään jo puoli 5 eikä varttia yli 4 niin sillä on mulle suuri merkitys. Tiedän, että on jotain psykologista mutta mitäs sitten. Iltaisin saa mennä kyllä aikaisin nukkumaan jottei nukahda töissä, mutta sitten mennään. Ja kun ajattelen, että toiset herää kolmen jälkeen aamuisin lenkille eikä valita yhtään niin on se kumma jos en mä jaksais herätä puol 5. Ja jaksanhan mä, ei epäilystäkään!! :D

Nauttikaa pääsiäisestä, mä nautin puoliksi. Tarkoittaa että puolet pääsiäisestä olen töissä ja puolet vapaalla. Sopii mulle :D




2 kommenttia:

  1. Jos Aikku meet kisaamaan,niin mä lupaan et tuun fanittamaan sua vappuhuiskan kera! :)))))
    Hyvännäköiset pökät oot hankkinut! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti Ilona, mutta jos et tee suurta benderollia tai lakanaa missä nimeni niin taidan sitten jättää väliin ;-)
    Pökät on hyvät, suosittelen jos haluaa maksaa itsensä kipeeks :D

    VastaaPoista