sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Viikko jälleen paketissa..

Mihin tää aika oikein menee? Johonkin mustaan aukkoon?? Tuleeko sama aika joskus takaisin vai onko se kertakäyttö kamaa ja uutta tulee putkesta?? Huh huh, joo meeen ihan kohta nukkumaan..

Treenit on kulkenut hyvin, neljä aerobista tälle viikolla ja saman verran salia. Tänään kävin vielä tekee olkapää, ojentaja ja rinta akselin. Samalla kun rintaa tehdessäni vetäsin happea, katselin peilistä kun joku kundi teki hauista. Ja melkein hieraisin silmiäni kun mielestäni ähisi aika tosissaankin ja hänellä oli pienemmät painot kuin mulla tehdessäni habaa. Joko mulla on enemmän lihasta kuin luulinkaan, hän halusi näyttää kärsivämmältä kuin olikaan tai näin väärin, mutta pisti se kuitenkin hiukan hymyilyttämään. Melkein aloin jopa viheltelemään vipareita tehdessäni ja mietin mitä safkaa vois alkaa valmistaa pinaatista :)

Polvi alkaa oleen parempi, hiukan se on mustunut mutta voi voi. Ollaan koiruuden kanssa vähän samiksia, hänkin kun vielä raukka kinttullaan ontuu. :) Tässä mun polvesta kuva, siis mun polvesta, ei koiran. 





Aamulla heräsin kuuden jälkeen enkä saanut nukuttua enää. Pyörin ja hyörin kunnes päätin nousta värjäämään hiukseni. Ja koska hiusvärin pitää antaa olla päässä puol tuntia ja mä en näe lukea enkä olla koneella ilman silmälaseja niin piti viritellä lasin sankoihin suojukset. Ei kai kukaan jaksa vaan istua tekemättä mitään puoli tuntia?? Huh, kauhistuttaa ajatuskin. Mutta tässä todiste, että hätä keinot keksii. Tein paketista tulleista hanskoista suojat laseihin.. 





Ja värjäyshän on kivaa puuhaa, katsokaa vaikka iloista ilmettäni jos ette usko :D

Äsken sitten loppui Tanssii tähtien kanssa ohjelma. Nyt voitti oikea pari, Jani meinaan ansaitsi voittonsa. Joka kerta raukka saanut niin surkeita naisia partnerikseen, että välillä toivonut hänelle jo miesparia mutta onneks nyt kävi näin. Ja parin viikon päästä mä meen kuuntelee Raakelin luentoa, katotaan sanooko kuinka paljon tanssiessa kuluttaa kaloreita. Sekin voi olla tärkeä tieto, jollekkin.

Nyt mä meen nukkuu, sekin oli tärkeä tieto, en tosin tiedä kelle. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti