lauantai 23. marraskuuta 2013

Kipua ja taukoa..

Torstaina koulussa ollessani (viimeinen teoriapäivä, mä ooooon niin onnellinen) nousin tuolilta ja aivan kauhea viiltävä tuska iski oikeaan reiteen. En tiedä mistä johtui, mutta pelästytti kieltämättä.
Kotiin mennessäni, rappusia alas kävellessä sai pitää kaiteesta kiinni, kun tuntui jalka pettävän alta. Aika pysäyttävää, kieltämättä.
Piti mennä perjantaina aamusta lenkille, mutta pakko oli siirtää kelloa vaan eteenpäin, ei tuolla jalalla lähdetty mihinkään. :/

Koska olen lukuja vaille lääkäri niin diagnisoin itselleni lonkan limapussin tulehduksen. Buranaa kehiin ja lepoa (lepo on tässä se vaikein asia!!) Koska kotona ei mitään vahvempaa särkylääkettä niin joutu hakemaan apteekista 400mg Buranaa, sitä sit vähän reilummin kerrallaan. Kyllä se tästä. Nyt vkl olisi muutenkin ollut vapaata treeneistä koska lähdemme kohta reissuun, olin suunnitellutkin tekeväni kaiken arkena. Nyt sitten jäi yksi aerobinen ja sali tekemättä, nakertaa hiukan kieltämättä vaikka ei se mun projektia mihinkään kaada :)

Ostin äsken matkalle lukemista, en tälläisiä lehtiä ole ennen lukenutkaan. Meitin salilla on isot pinkat vanhoja erilaisia bodauslehtiä, mutta koska mulla ei treenatessa ole laseja päässä en niitä voi lukea. Miettinyt ottavani muutaman kerrallaan kotiin luettavaksi, mutta toistaiseksi jäänyt mietinnän asteelle. :) 




Tällä viikolla, kun salilla tein selkää niin jo yksi mies tuli mua hiukan "haastattelee". Ihminen joka ennen on hyvä kun tervehtinyt näki nyt hyvän tilaisuuden tulla naista neuvomaan. Tein siis Romanilaista mavea ja painoa oli 60kg. Hän oli oman tankonsa kanssa mun takana, hyvin mahduttiin siinä olemaan. No, ensin piti peli avata sanomalla, että kun olet lämmitellyt omilla painoillasi voit siirtyä hänen tankoonsa. Pieni vihje, että sun pari keltaista kiekkoa tangollasi ei vielä kesää tee :) Hänellä kun sitä romua oli siinä tangollaan nippa puoltoistasataa kilua. "Heh heh, ehkä hetken saan vielä harjoitella, että samoihin painoihin pääsen." Sitten kysy olenko paljonkin tehnyt tuota mavea? Piti täsmentää, että tää ei ole tavallinen eikä suorin jaloin tehtävä vaan tämä on Romanialainen. Teen vain kuten minulle sanotaan. "Onko sulla sellainen oma pt?" oli seuraava kysymys. "Jep." "Jos mä olisin sun pt niin käskisin heti ottamaan tuon vyön ja noi hanskat kädestäsi.." Salilta lainannut nahkavyön jotta ei ota selkään ja kädessä oli ne uudet VersaGripsit jotta ei kädet lipsu. No, piti sedän päästä hiukan pätemään kun nainenkin teki jollain muulla painolla kuin pelkällä tangolla. :)

Mutta nyt sinne reissuun, omat eväät mukana tietenkin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti