maanantai 17. helmikuuta 2014

Pidä unelmistasi kiinni

Just tulin lentokentältä tytärtäni saattamasta. Hän lähti au-pairiksi Amerikkaan vuodeksi. Hän on vuosia puhunut siitä kuinka lähtee vielä joskus ulkomaille pidemmäksi aikaa ja siihen olen häntä kannustanut. Ja nyt hän pääsi unelmaansa toteuttamaan, mielettömän ihanaa <3 Olen niin onnellinen hänen puolestaan, hän saa tehdä sitä mistä aina haaveillut. 

Itse olen kans nyt siinä työssä mistä olen haaveillut vuosia, parisuhteeni on sellainen mistä olen aina unelmoinut, harrastukseni on sitä mitä niiden haluankin olevan jne. Elän siis itsekkin juuri nyt unelmaani vaikka en sitä aina muistakkaan. Eihän unelmien tarvitse aina olla niin suuria tai ihmeellisiä, kunhan ne ovat sinun omiasi ja sellaisia mitä itse haluat tavoitella. :-) 

Tällä hetkellä unelmani on olla vielä siinä kuosissa missä haluan, millainen se sitten on, on itsellekkin vielä hiukan epäselvää. Kunhan peilistä näkyy sellainen ihminen johon voin sanoa olla tyytyväinen, on se sitten siinä. Sitä kohdin mennään. :-)

Perjantaina olin jälleen pt-Bettinan rääkättävänä. Olin viime kerran jälkeen päättänyt ettei seuraavan kerran tehdä hänen kanssaan jalkoja ja mitä me taas hinkattiin?? No niitä jalkoja koska kädet on käyttökiellossa. Tehtiin supersarjana jalan ojennusta ja sen perään lankkukyykkyä. Yhden setin jälkeen kun olin tehnyt kyykyt ja piti nousta ylös niin tipahdinkin polvilleni. Jalat tärisi niin paljon etten päässyt ylös :-) On taas ollut jalat aika kovilla pari päivää, nyt pystyy taas suht kivuttomasti kävellämään. Noi pt tunnit on jänniä, kauhulla odotat sitä kipua mikä siitä tulee, mutta innolla varaat ajat ja odotat sinne rääkkiin pääseväsi. Ihminen on monimutkainen pakkaus :-) 

Tällä viikolla mulla on treenit valmentajani Kaisan kanssa ja toivon, että kädet alkais pikkuhiljaa toimimaan. Jos vaikka pääsis selkää tekemään joka onkin lempitreenini nykyään. 
Olenkin päättänyt, että leuanveto vielä onnistuu ilman apua. Hakkaan sitten vaikka jalat irti jotta saa painoa vähemmälle jos tarvis. ;-)

Aamulenkilläkin kävin tänään, niitäkään ei ole päässyt hetkeen tekemään. Olin viime viikolla 6 pvä töissä ja en jaksanut herätä yhtenäkään aamuna klo 4 lenkille lähteäkseni. Tein sitten aerobiset illalla, mutta tällä viikolla kun on 2 vapaata teen aerobiset aamulla. 
Juoksuakin pitäis alkaa pikkuhiljaa harjoittelemaan jos meinaan sen 10km toukokuussa juosta. Onneks siellä voi sitten tarpeen tullen kävelläkkin. Vaikka olenhan mä oikeasti jo harjoitellutkin, ennen pt-treeniä hölköttelin 10min juoksumatolla. Eikös se riitä harjoitteluksi? Kai nyt 10km menee siinä kuin 10 minuuttiakin, vai eikö muka mee? ;-)

Juhlistin ystävänpäivää ostamalla ihanalle Aikulle lipun Elton Johnin konserttiin. On Aikku vaan niin mahtavan ihana persoona jotta kyllä hän sen oli ansainnut. Vai mitä mieltä olette?? ;-)
Olen kerran ollut Eltonin konsertissa rakkaan ystäväni kanssa. Vaikka paikalla taisi olla 11998 muutakin ihmistä niin minusta tuntui kuin hän olisi laulanut vain minulle. Meillä oli ihan selvä yhteys hänen kanssaan, en tosin tiedä tunsiko hän saman yhteyden mutta sillä niin väliä ole. :-) Elton on vaan niin ihana, ei haittaa yhtään vaikka hän onkin niitä "saamelaisia" :D

Tässä vähän fiilistelyä konserttia odotellessa, se kun on vasta marraskuussa :-)






Meillä muuten myös koiruus syö terveellisesti. Tässä on menossa kukkakaalin pupellus :-)






Voikaa hyvin ja pitääkää unelmistanne kiinni :D

2 kommenttia:

  1. Kylläpä teiän treenit kuulostaa jäätäviltä, mutta kai se on kiva saada rahalle vastinetta :D.
    Ja ehkä sitä antaa pikkasen enemmän, kun on piiskuri vieressä. On se kyllä kivaa tuo pt:n kanssa treenaaminen.
    Samoin kuin unelmointi. Ei elämä olisi niin kivaa, jos ei voisi haaveilla ja toisinaan saavuttaa niitä haaveita :).

    Meilläkin koira syö terveellisesti, porkkana on sen suurinta herkkua.

    VastaaPoista
  2. Noi pt-treenit on oikeasti tosi hyviä, he ei päästä sua helpolla etkä itsekkään päästä itseäsi. Sitä haluaa näyttää ettei tässä olla pullasta tehty vaikka siltä näytetäänkin :D

    Meidän koiruuden herkku on paprika, porkkana ja kaalitkin menee. Hyvä pitää hänenkin linjoistaan huolta :D

    VastaaPoista