keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Olen niiiiin fiiliksissä :)

Tänään päätin, että nyt alkaa harjoittelu sinne Naisten 10:iin.
Enhän mä ihan oikeasti kehtaa mennä sinne työkavereiden kanssa jos en jaksa hölkätä edes kilometriä :-)

Niinpä katsoin Suomipoikien lätkämatsin loppuun (olikin kaikki mitä siitä näin, lopusta 15min.) ja pistin hölkkävaatteet (mitkä????) päälleni ja sykemittarin kuntoon. Tai luulin laittavani sykemittarin kuntoon, ulos mennessäni huomasin ettei se löydä edes sykettäni. Elänkö siis ollenkaan?? Niin erikoinen vika siinä oli, että sykevyö on liian iso. Voitko kuvitella, liian iso. Ja se on nyt pienimmillään mitä sen saa. Pitänee alkaa siis ompelee sitä pienemmäksi. Enpä olisi muuten koskaan voinut villeissä kuvitelmissanikaan kohtaavani tälläistä ongelmaa. :-)

No, aluks kävelin ehkä 2min (edelläni käveli mies, enkä kehdannut ohittaa hölkäten, mitäs jos olisin heti hiipunut ja hän olis kävellyt ohi?? Kuin noloa sekin olis ollut). No, onneks hän meni toisaalle ja uskalsin aloittaa hölköttelyn. Olin päättänyt, että hölkkään aina pari minuuttia ja kävelen enemmän. Pikkuhiljaa liikkeelle siis. Mutta mitä mulle kävikään? Mä hölkötin ja hölkötin, en hengästynyt sydäntä kurkkuun, jalat ei painanut eikä henkikään loppunut. Niin mä sitten hölkötin 5km vain muutamalla kävely osuudella. Mä olin niiiiin fiiliksissä, hyvä etten huutanut ääneen matkalla!! :D
Kummasti kuulkaa 7kg painoa pois auttaa, sen verran suunnilleen on lähtenyt vuoden aikana. :D

Olenhan mä ennenkin hölkkäillyt, mutta en melkeenpä vuoteen yhtään. Viime keväänä piti harjoitella samaan tapahtumaan, mutta niin se jäi. Seuraava tapahtuma olis ollut Runner´s Twilight johon jo ilmoittauduin, mutta sain niin pahan kantapää kivun ettei mitään jakoa osallistua. Siihen olisi optio tänä vuonna. Nyt alkoi kutkuttamaan, että jos sinne pääsis kesällä :D

Kuten viimeks kirjuuttelin, niin kannattaa pitää unelmistaan kiinni. Ite olen unelmoinut joskus puolikkaan maratonin juoksusta, tiedä vaikka sen joskus vielä kipaisen. :D



                                                  Juoksuni ei ehkä näyttänyt ihan tältä :-)




Pikemminkin ehkä tältä :-)





Tyyli on ihan vapaavalintaista, onneksi :-)






Eipä muuten uskoisi, mutta pakko kai se on uskoa kun sanotaan :-)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti