sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Lihasten metsästystä

No niin, se olisi eka viikko mennyt uudella ohjelmalla ja ruokavaliolla. Ynnäyksen paikka miten mennyt, onko korkeanpaikan leiri auttanut asiaa vai vienyt kuntoa alaspäin.. (Ai mikä hiton korkeanpaikan leiri?) No se missä kaikki suomalaiset urheilijat käy hiomassa kuntoaan ja jota aina muistetaan moittia kun toivottuja tuloksia ei tullutkaan. Aina, siis ihan aina syynä on juurikin korkeanpaikan leiri!!

Mähän en tietenkään todellisuudessa ole ollut millään leirillä ellei lasketa virkistäytymispäivää duuniporukan kanssa jolloin olimme kyllä leirikeskuksessa, lasketaanko se mukaan?? Paikka oli ainakin hiton kaunis, otin muutaman kuvankin. :) Seura oli luonnollisesti hyvää ja ruoka, no, ruoka ei sit ihan ollut sitä mitä piti. :/






















Olin kysynyt valkulta etukäteen, että otanko omat eväät mukaan vai syönkö mitä on tarjolla. Vastaus oli, että et todellakaan ota vaan ehdottomasti syöt sitä mitä tarjotaan, ei tässä miksikään fitnesshörhöksi aleta (sorry kaikille hörhöille yksin ja erikseen, valkku on oikeesti ihan kiva eikä hänen tarkoitus ole ketään loukata). :-)

Mä olin pomolle sanonut, että tilaa mulle maidotonta ruokaa ja kuinkas sitten kävikään. Huomasin, ettei mitään maidotonta ole tarjolla, ainoastaan laktoositonta ja jokainen tietää, että se on aivan eri asia!!! Asiasta sanoin ja pomo sanoi, että kyllä, minä tilasin laktoositonta ruokaa. Mutta ystävä hyvä, se on aivan eri asia kuin maidoton. Hän oli kovin, kovin pahoillaan ja sanoi ampuvansa itsensä. Ei pomoseni, et sä nyt ammu itseäsi tälläisen jutun takia, koska MÄ teen sen sua ennen. :-) No, sain mä jotain syötyä, mutta kuten arvata saattaa, mä olin illalla kipeä ja turvonnut. :-)

Tällä viikolla olen tehnyt ohjelman mukaan neljä treeniä. Koska nyt tarkoituksena saada sitä penkkitulosta paremmaksi niin penkkiä on kahtena päivänä. Selkää on vähän joka päivä ja jalkoja yhtenä omanaan ja yhtenä selän kanssa. Tää tuntuu ainakin nyt hyvältä ohjelmalta, en ole löytänyt vielä mitään moitittavaa. Tosin olen aina tykännyt ohjelmista mitä saanut, miksipä tämä nyt olisi poikkeus? :-)

Penkistä aloitettiiin 10kg pienemmällä painolla kuin mitä mun parhaani tällä hetkellä on. Ei siis tuntunut juurikaan miltään. Siitä sitten nostetaan joka vko 2,5kg painoa ja lopuksi sen pitäisi olla sen 10kg parempi kuin mitä se nyt on. 10 vkon päästä olisi siis tarkoitus saada penkistä ainakin sen 52,5kg. :-)

Toisena päivänä mulla on niin sanottu lankkupenkki joka tarkoittaa sitä, että penkatessa rinnan päällä on 5-10cm paksu lankku ja tangon on osuttava siihen. Eli nosto matka on lyhyempi. Tässä aloituspaino oli sen 42,5kg (mikä siis mun parhaani tällä hetkellä) ja sitäkin nostetaan se 2,5kg viikossa ollen lopussa niinkin suuri kuin 62,5kg. Tää mua hirvittää, mutta valkun sanoin se on ihan realistinen tavoite ja koska hän uskoo muhun niin minäkin uskon itseeni!! Mä pystyn, mä kykenen, kunhan vaan haluan ja mähän haluan!!! 

Eräänä päivänä kävin tekee jalat tai jos ja kun ollaan rehellisiä niin mä yritin tehdä mutta siitä ei tullut muuta kuin itku. Mua otti niin päähän etten kyennytkään tekemään treeniä kuten piti, että itku tosiaan pääsi. Nivusiani särkee edelleen ihan hitosti ja enhän mä mitään kyykkyä voinut tehdä. Enkä prässiä ja hackinkin vain pienellä painolla ja ei kovin kyykkyyn päässyt. Mutta eiköhän nää joskus tästä tokene ja pääsee taas treenaamaan jalkojakin. :-)

Mulle lisättiin ruokaa/hiilaria ja sen kyllä huomaa. Ekana aamuna meinasin oksentaa kun vetelin sitä jäätävää määrää puuroa. Vielä junassa matkalla töihin voin pahoin. Mutta kuinkas sitten kävikään. Meni muutama päivä tässä yltäkylläisyyden tunteessa ja sitten se taas iski, nälkä. Se on kuulkaas kumma kun kroppa tottuu muutaman päivän päästä jo siihen, että se saa enemmän ruokaa ja on taas vaatimassa lisää. Mikään ei sillekkään kans riitä, oikein ahnamatti koko elimistö. :-) Painoa tulee varmasti väkisinkin lisää, mutta nyt pitää pitää pää kylmänä ja olla välittämättä siitä. Painollahan ei ole mitään väliä, varsinkin kun nyt yritetään saada sitä lihasta tarttumaan kroppaan. :-)
Kunhan saadaan ystävän kanssa otettua kuvia salilta niin näkee, että on sitä vähän jo tarttunutkin. :-)





Grammalla heittää. :-)












                                                                 Niin se vaan tyhjeni kummasti eikä mennyt kauaa. :-)



Mullahan on nyt lupa syödä kerran viikossa vähän rennommin ja tän luvan heti tietty käytin. Lauantaina kävin tekee hiton hyvän selkä/jalkatreenin ja sen perään kauppaan. Matkaan tarttui jäätelö jonka tietty sitten kahvin kanssa söin. Jos ette ole vielä kokeillut soijajäätelöä niin nyt kannattaa ehdottomasti kokeilla. Tämä on maidoton ja gluteeniton joten se sopii monelle. :-)






Tällä viikolla kävin myös hierojalla. Olen aikoinaan käynyt hänen luonaan ja tiesin mitä on odotettavissa, mutta sanonpa vaan että teki vieläkin kipeämpää kun odotin. Sanoi, että huomaa mun treenaavan, lihasta on, mutta sitä pitäis oikeasti myös huoltaa. Enpä ihmettele kun valkku sanonut selkäni olevan kuin tiileskiveä. Sitä se varmaan myös oli. :-)
Olin mä kuitenkin sen verran rohkea, että varasin seuraavan ajan. Silloin hierotaan jalat ja taivas varjele, mä varmaan huudan kuin eläin. Pakko nyt alkaa panostaa tähän lihashuoltoon enemmän jos meinaan saada maksimaalisen hyödyn treeneistä. :-)

Summarummarum, hyvin menee mutta menköön. Mitä sitä säästelemään jos kulkee. Mä oon vaan niin fiiliksissä, mä saan tehdä sitä mitä mä haluan tehdä, ihmisten kanssa kenen kanssa mä haluan tätä tehdä ja tuloksia alkaa varmasti tulemaan. Elämä on vaan niin laiffia, ei siitä pääse mihinkään. :-)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti