perjantai 11. huhtikuuta 2014

Terveiset Pohjanmaalta :)

Täällä me likat (minä ja koiruus) ollaan vietetty vapaa/lepoviikkoa pohjanmaalla ollen. Ainoat liikunnat on ollut koiralenkit metsässä ja vähän sen ulkopuolellakin. :D Lepoviikko kun on, niin salia ei tähän viikkoon mahdu, mutta ens viikolla sitten sitäkin kovemmalla sykkeellä.

Eilen tulimme kuitenkin kotiin, intercityllä jossa pienen pieni eläinvaunu (12 istuinpaikkaa) ja parhaimmillaan siellä oli 6 koiraa sekä 1 kissa. 
Oli siis aika tiivis tunnelma. Matkaan meni 4,5h, netti ei toiminut ja siis ei tarvinnut mitään leffaa tms. katsella. Niinpä siis luin kirjaa ja välillä söin eväitä. Eväänä olikin huimat kaksi riisikakkua ja kahvia. Myönnän, että yhden patukankin söin. 

Mulla on ollut joku megamegaflunssa, tavaraa tulee 46-vuoden edestä. Jäin jo miettimään mistä se koostuu ja ajattelin jo googlaa mutta tarkemmin ajetellen en sitten halunnutkaan tietää. Joskus tieto luo tuskaa ja tämä kerta olisi ollut varmasti juurikin se. :D

Viikonloppuna olisi Fitness-kisat Kulttuuritalolla mutta koska olen niin myöhässä liikkeellä en taida saada enää lippua. Mulla piti olla vkl töitä, mutta vaihdettiin vuoroja työkaverin kanssa ja nyt se onkin vapaana. No, vielä yritän saada lipun jos ennakkovarauksia ei lunasteta niin ne tulee uudelleen myyntiin. Oon tässä koko aamun käynyt vähän väliä katselemassa niitä, ei lipun lippua!! Olisi ollut niin kivaa katsoa kun toiset on timmissä kunnossa. Ja tietty kannustaa FitFarmin porukkaa, heitä varmasti piisaa. :D

Ite kun äsken suihkussa puristelin läskejäni kävi mielessä ettei mitään tulosta tule suuntaan ei toiseen. Samalla mittasin itseni, sentit ja painon. Kuukaudessa painoa tippunut -0,3kg, senttejä ehkä puolikas tai kokonainen jostain kohtaa tai sitten ei. Tää tuntuu niin turhauttavalta!! Taidan olla ikuisesti läskieni kanssa, maksan vaan valmennuksesta huimat summat ja olen ikuinen ihra!! Ei kovin iloinen ajatus!!! 

Aamulla kun tein puuroa niin eiköhän mun valkuaiset ollut pilalla, ei kuin uus puuro tulille. Seuraava otos oli löysää ja kylmää. Tänään ei onnistu mikään, tatti vaan päässä kasvaa!!

Tälläinen valitus setti tällä kertaa, joskus tarvii näitäkin!! ;-)

Tässä pari kuvaa meitin aamulenkeiltä ja junamatkasta. 


Tässä parit yksiöt ja ehkä jopa kaksioitakin tarjolla :-)


Neiti nostaa jalkaa pissiessään kuin miehet :D


Tässä otos Faijan koiruudesta, on niin komia!!


Ainoa tapa saada itsestään hoikan näköinen, mutta onnistuihan se jotenkin :D


Junassa on erittäin väsyttävää matkustaa!!










4 kommenttia:

  1. Kuules! Ryhdistäydy nainen! :) Ota itsellesi joku muu tavoite kuin paino esim. se leuanveto! ;) Älä määritä itseäsi painon mukaan, kehitystä tapahtuu varmasti koko ajan! :)))) Ei mullakaan paino ole pudonnut kuin 1,5kg kuussa, mutta ostin tänään m-koon pökät. :D Käy vaikka blogissa tsekkaamassa! :) Paino ei ole kaikki kaikessa ja ethän sä mittaa jokaikisestä paikasta.
    Tsemppiä ja hyvää viikonloppua!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Ilona :D

      Joskus, tosin harvoin tulee tälläisiä angsti-ajatuksia. Tuleehan niitä muutoksia (ainakin jos isäntää uskoo). Ja joo, ei paino mua määrittele millään lailla. Pitäis vaan muistaa olla vertaamatta itseään muihin!!

      Sain muuten lipun sunnuntain kisoihin, oletko tulossa katsomaan? Jos niin treffataan siellä :D

      Poista
  2. Megamegaflunssat ja ne pienemmätkin on syvältä... nenästä! Mä oon sairastanut tän vuoden aikana niin paljon, että mut vois viedä jo saunan taakse viimeiselle matkalle. Kaikki sympatiat siis sulle!
    Mä olen läskienpuristelun hallitseva Suomen mestari ja mä NIIN tiedän ton tunteen. Mutta kyllä me niistä vielä voitto saadaan, eiks niin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole tainnut koskaan olla tälläistä flunssaa, ei tajua lähteä millään pois.Salitaukoa on tullut nyt 1,5 vkoa ja hajoaa kohta pää. Maanantaina menen pt-tunnille vaikka sitten joutuisin sen jälkeen sinne saunan taakse ;-)

      Kyllähän me nyt läskimme kukistamme, meille ei aleta!! Ja äsken sovituskopissa huomasin etten mä niin iso olekkaan kun ajattelin, itseasiassa mähän olinkin aika pieni!!

      On niin ihanaa olla nainen ja saada vaihtaa mielipidettään koko aika :D

      Poista