sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Olen rakastunut...

..uuteen palautusjuomaani. Perjantaina treenin jälkeen ekaa kertaa maistoin ja tuntui kuin olisin palan taivasta saanut. Piti heti soittaa systerille ja kertoa mitä ilman ei hänkään enää kohta voi olla :)
Kyseessä siis uusi tuttavuus, Fitnessgurusta tilattu onewhey isolate maultaan rocky road. Tämän kokemuksen jälkeen tuskin koskaan enää tarvitsee mielessään pähkäillä lähteäkkö treenaamaan vai ei, sinne ehdottomasti lähdetään kun palkintona on tuota :)
Samalla tilasin saman firman heraprotskua ja sen kohdalla ei ihan yhtä hyvä tuuri käynyt. Makuna otin pistachio coconut ja lähinnä mieleeni tulee siitä petrooli. No, sekin juodaan pois ja seuraavaks otetaan jotain muuta makua, kuten suklaa hasselpähkinä. Aah, mä en kestä. Pelkästä ajatuksesta jo alkaa kuola valumaan ;)                                                 Tässä näiden uusien ystävieni kuva :)


Tänään kävin ostamassa itselleni uudet talvijuoksukengät. Juoksenko talvella kun en juokse kesällä enkä syksylläkään? Tuskin, mutta onpahan kengät ainakin. :) No, oikeasti olen muuutaman talven juossut ja viime talven kävin lenkillä 3x vkossa joka pakkasella ja ei muuta kenkiä tarvinnut edes miettiä kuin lenkkareita. Tavallisilla lenkkareilla en varmasti tarkenis mutta noilla coretexeillä menee hyvin pakkasellakin. Tavallisilla talvikengillä ei mun mielestä ole mielekästä lenkkeillä. Miks ostin uudet kun entisetkin on kaapissa? No, entiset on hiukan liian pienet ja asicsen jotka eivät vaan sovi mun kaviolle. Nää uudet on just puol numeroa isommat ja adidaksen joka sopii mun tassulle paaaaljon paremmin. :) Ja olivat aika hyvässä tarjouksessa intersportissa. Oikea hinta oli 120€ ja nyt oli 49€. Arvata saattaa, että ostajia riitti. Olin heti klo 12 jälkeen siellä ja mun aikana niitä myytiin mun lisäkseni ainakin kuudet parit. Iltapäivällä ei varmaan olis oikeaa kokoa enää löytynyt. Tässä kuva niistäkin :)



Perjantaina sattui ikävä tapaturma koiralle. Hän hyppäsi ulkona kauppaan menevien portaiden päältä alas (ei montaa porrasta mutta tälläkertaa liikaa) ja satutti oikean takajalan. (kerroinkohan mä tän jo viimeks??)
No, kävin silloin salille mennessäni eläinlääkärissä kyselee särkylääkettä koska koiruus ei astunut jalalle ollenkaan. Sanoivat ettei suosittele lääkettä, menee varmaan itsekseen parissa tunnissa ohitse tai viimeistään yön aikana. Jos ei mene niin varataan seuraavana päivänä aika. No, ei mennyt ja soitin heille, mutta vastaaja sanoi että ovat arkisin vaan auki. Katsoin heidän sivujaan ja joo, kesälauantait kiinni. En nyt ihan varma tietty ole, mutta mielestäni kesä tais mennä jo, olenko väärässä?? Soitin sitten kunnan eläinlääkäriin jossa päivystys jossain hevonkukussa. Lekuri sanoi, että tuskin on lonkka mennyt, varmaankin satuttanut polvensa. Sain määräyksen hakea ketoriinia, ihmisten särkylääkettä koiruudelle. Apteekissa meinasin kysyä ketopinooria (psyykelääke) mutta onneks muistin, että oli ketoriini. :) Taitaa koiruuden tassu vaivata, ei niinkään pää. Nyt raukka edelleen loikkii kolmella tassulla. Huomenna mennään näyttää sitä lekurille. Ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin, nyt saatiin hyvällä omallatunnolla jäädä pois joka sunnuntaiselta anoppilaan viereilulta :D

Lepoa lääkkeeksi :)


Kävin mä tä vääntää rautaa solmuunkin. Tai se tais vääntää mua. Etureisi ojennuksen 3s pidolla on jotain niin jäätävää, että pakko välillä hyppiä pitkin salia ja kiroilla itsekseen. Sitten taas jatkamaan. :) Oli reidet tulessa, ei voi muuta sanoa. Jotain kehitystä alkaa peilissä näkymään, vaatteet päällä. Ilman vaatteita näytän edelleen samalta norsulta :D Ei haittaa, määä olen onnellinen. Mää olen MÄ!!! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti