maanantai 14. heinäkuuta 2014

Retkahdin Raneen

On kesä, on mielihaluja, on tarpeita..??

Olen miettinyt sitä dieetille alkamista ja olen kohta työstänyt asiaa jo sen verran, että taidan ruveta diettaamaan.. mutta vasta lokakuussa. Ja koska sinne on onneks vielä aikaa niin mieli ehtii muuttua vielä moneen kertaan, mutta tällä hetkellä se tuntuu hyvälle idealle (varmaan joo kun vatsa on täynnä..) :D

Ja olen lukenut blogeja, jossain syödään jäätelöä ja toisaalla syödään mansikoita ja mustikoita ja mitä syö Aikku? Ihan rehellisesti sanottuna Retkahdin Raneen.. 



                                           Mutta oli se sen arvoistakin :D




Eletään täällä kauhun hetkiä, taitaa hajota jääkaappipakastin. Niinkuin nyt olisi varaa ostella mitään uusia masiinoita, argghhh!!
Jos jääkaapissa lämpötila on +15 niin ei siellä kovin kauaa tavarat pysy kylmänä. Ehkä mun dieettini alkaakin aikaisemmin kun ajattelinkaan :D

8 kommenttia:

  1. Hei Aikku! Mä söin tänään riisikakun suklaalevitteellä! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kääääk!! Mä syön niitä päivittäin, tosin kalkkunaleikkeleellä ja tomaatilla höystettynä ja kuppi teetä kylkeen. Kyllä meitin kelpaa :D

      Poista
  2. Tervetuloa kerhoon! Keväällä tussahti jääkaappipakastimen jääkaappiosio. Korjaus melkein 800 euroa (!!!), onneksi vakuutusyhtiö tuli vastaan. Sen jälkeen pasahti digiboksi. Ostettiin uudet konkat ja tee-se-itse-puuhapeteinä kolvattiin mun vanhalla tiffany-lasityökolvilla lootaan -> vehje toimii kuin uusi. Nyt sitten on astianpesukone paskana. Purin koko hoidon osiin, yritin sekä hyvällä että pahalla, mutta sitä romua ei herätä henkiin enää jeesuskaan. Huomenna apk-markkinoille. Kauhulla odotan, että minkä vempeleen tän huushollin dominoefekti seuraavaksi niittää?! Tai jos se onkin siirtynyt sun luokse...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, mä en halua tuollaisia dominoita meille. Olisiko dominoa keksinä tarjolla?? :D

      Tota jeesusta en olekkaan kokeillut, tosin se ei yleensä auta pt-tunnillakaan joten tuskin auttaa tässäkään tilanteessa. Tarkkaan kun mietin niin ei ole mulla ollut koskaan tilannetta jossa hän olisi kovastikkaan auttanut. :D

      Poista
  3. Tää kesä menee kyl syömisten suhteen vähän lepsummaksi :P Mut toisaalta salilla kulkee, joten So what jos syömiset ei ihan pilkulleen oo! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielestäni tärkeintä on, että kulkee, muusta viis :D

      Poista
  4. Mä söin 100 grammaa suolapähkinöitä ja ne oli törkeen hyviä!!

    VastaaPoista
  5. Katja, toivottavasti nautit niistä pähkinöistä etkä tuntenut minkäänlaisia huonoja fiilareita!! Minäkin nautin Raneista, niin paljon että söin niitä tänäänkin ;-)

    VastaaPoista