lauantai 14. kesäkuuta 2014

Täällähän minä..

Täällä ollaan vaikka voisi olla jossain muuallakin koska on kesä. Mutta koska ei ole kesälomaa (ainakaan vielä) niin sitten ollaan täällä. Missäs sinä olet?

Olin maanantaina treenaamassa Betskun kanssa olkapäitä. Ja jo tutuksi tulleeseen tyyliin, katsoin 10min päästä kelloa ja mietin miks mä taas olen täällä???? Mun olkapäät oli siinä vaiheessa jo ihan hakattu, rikottu, pahoinpidelty ja tapettu. Ja jos luulette, että se olis ollut siinä niin väärässä olitte, meinaan sitten se rääkki vasta alkoikin. Jösses sentään mihin suorituksiin ihminen voikaan päästä kun on toinen piiskaamassa sua!! En tosiaan edes muista mitä kaikkea tehtiin, mutta mä olin sen tunnin jälkeen NIIN ylpeä itsestäni, fiilis oli ihan eufoorinen, ei sanat riitä kuvaamaan tunnelmia. 
Onhan mulla muidenkin lihasryhmien pt- treenin jälkeen mahti fiilis, mutta toi olkapää-osasto on sellainen peikko ja pelote jutska, että se kun kunnolla onnistuu, on se vaan jotain ihan tajutonta. Niin monet vuodet kuitenkin säryistä kärsin niiden takia ja nyt taon niihin lihaa. Fiilistä ei voi siis kuvailla :D

Tällä viikolla olen myös käynyt potkimassa kickbikella, käynyt ystävän kanssa aamulenkillä kävellen, tehnyt salitreeniä ja vielä on yks aerobinen ja yks sali tekemättä. Jäävät molemmat huomiselle. 
Sitten onkin ens viikko vielä treeniä ja sitten taas viikon tauko. Tykkään tästä jaottelusta, 4vko treeniä ja vkon lepo. Sopii hyvin mulle ja varsinkin mun päälle. :D

Eilen olin siskon kanssa syömässä ja kahvilla. Koska olin just ennen tapaamista käynyt salilla ja sen jälkeen vetässyt palkkarin (joo, arvasit oikein, palkkarin joka on laktoositon mutta kuitenkin maidosta tehty) ja ehdin salilta ulos ja mahavaivat alkoi. Treffimme meni siis mahavaivoja kärvistellessä. En jaksa tajuta kuinka ihmeen umpiluuta mun pääni oikein on kun jatkuvasti pitää tehdä samat virheet. Luulis sen jo tulleen itselleen selväks, ettei ne maitotuotteet sovi mutta aina pitää vähän menneä kokeilemaan. Jos vaikka nyt jo sopisikin. No, ei sovi ei!!!
Mutta oli ihanaa nähdä siskoa ja hänen alati kasvavaa mahaansa. Vielä pitää malttaa odottaa hetki jotta saa täti syliinsä kauan odotetun namusen :-)

Kävin tällä viikolla uudestaa verenluovutuksessa, tällä kertaa sain luovutettua. Hemoglobiini oli laskenut, johtuneeko sitten naisten vaivoista vai mistä. Sen jälkeen on ollut pari pvä tosi väsy ja pyörryttävä olo. Miettinyt tässä olenko kipeäksi tulossa vai mikä vaivaa mutta katotaan nyt mihin tää kehittyy vai kehittyykö mihinkään.. Seuraava mahdollisuus luovutukseen on sitten syyskuussa. :D

Olen huomannut itsessäni pienen narsistin, sellaisen hyvän narsistin, en itsekästä ja itsekeskeistä. Meinaan on sitä treenatessa ihan kivaa nähdä, että niitä lihaksia on tullut, ei käy kieltäminen etteikö se mukavalta peilistä näytä. Mutta en kuitenkaan (ainakaan vielä) vietä kaikkea aikaani peilin ääressä itseäni ihailemassa. ;-)

Paino on ollut noususuhdanteessa ja se ei ole hyvä jutska. Nyt satuin kaupasta ostamaan soijamaitoa johon ei ole lisätty sokeria. No sitten vertailin sitä tuotteisiin joita nyt olen käyttänyt. Käytän esim hasselpähkinäriisimaitoa puuron kanssa ja siinä olikin jo 11g hiilaria. Soijamaitoni jota käytän normisti kahvissa (mutta jota ei joka kaupassa myydä), niin siinä on 3g hiilaria. Melkoinen ero noissa. Nyt loppuu hasselpähkinämaidon kanssa lotrailu. Tuon avatun käytän ja sitten enää osta. Kaikki kuitenkin vaikuttaa kaikkeen..

Tässä todiste siitä, että nyt ei ole kaunis kesäpäivä vaan aika hiton tuulinen kesäpäivä. :D Parempia ilmoja odotellessa..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti