tiistai 23. syyskuuta 2014

Pt-treeniä ja katkokävelyä

Taas oli se päivä viikosta jolloin pääsi treenaamaan itseään paremmassa seurassa. Tai no paremmassa ja paremmassa, sanotaanko mielummin itseään kehittyneemmässä seurassa. Ja tällä en tarkoittanut henkistä kehitystä. :D

Mulla on siis taas vapaapäivä ja sen kunniaksi aamulla heräsin kukonlaulun aikaan ja crossasin puoli tuntia. Ulkona oli sen verran vilakka, että suosiolla jäin sisälle hoitaa aerobiset. Sitten suihkun kautta puuroa ja lähdin Mayorsille tahkoamaan Jarin kanssa jalkoja. 


Tän aamun kuntoa ennen crossausta :D


Ja kyllä niitä tehtiinkin, voi herran pieksut ja parit muutkin tossut. 
Ensin kyykkyjä ad.50kg x4 sarjaa. Sitten jalkojen koukistuksia maaten, heti perään istuen ja vielä sen perään suorinjaloin maastavetoa ad.50kg. Näitä 4 kierrosta. Sitten syviä bulgarialaisia (luoja, mä lupaan olla menemättä enää koskaan Bulgariaan jos siellä keksitään lisää kidutusmenetelmiä) x 15x 3 molemmille kintuille. Lopun kruunasi sumokyykyt kahvakuulla. 

Mä olin ihan poikki kaiken tän jälkeen. Jari kehui, että olet sä sisukas mimmi. :D Kun siitä maksetaan ja sinne saakka mennään, niin silloin tehdään täysillä, ei ole muuta vaihtoehtoa!! Mutta kehut lämmittää aina, sen olen tainnut mainita ennenkin. :D

Ja heti lähtiessä sain alkaa harjoittaa katkokävelyä. Tiedättehän sen tunteen kun kävelet kuin olisi pas... housussa ja jalat on kuin puupökkelöt. Muistuttaa hyvin paljon alkoholistin kävelyä, hänellä jalat vienyt viina ja sulla ne on vienyt osuneet ja uponneet treenit. Siinä se pieni ero. :D

Perjantaina mulla oli työpaikan juhlat. Tai no parin muunkin työpaikan juhlat, olihan meitä ympäriinsä. Teemana oli latotanssit joten pukeutuminen oli sen mukaista. Mulla kävi oikeasti hyvä tuuri, enhän mä edes omista muuta vaatetta kuin farkut ja paitoja. Joten kiitos järjestäjille ajattelevaisuudesta. :D 
Ruokana oli poronkäristystä sekä lohta sienikastikkeella. Jouduin pyytämän loheni ilman kastiketta ja sainkin valtavan annoksen. Tästä annoin puolet ystävälleni ja ite söin puolet. Siihen kylkeen otin käristystä ja vihreää salaattia niin aika hyvin meni dieettini kanssa yksiin. Ja koska paino oli jälleen pudonnut -0,5kg (ollen nyt 59,6kg eli pudotusta 3 vkossa -1,6kg) niin ei huono valinta ollenkaan. Juhlista jouduin lähtemään jo alkuillasta, kun menin seuraavana aamuna töihin mutta oli kiva kuitenkin käydä. :D


Tässä meitsi valmistautuu :D


Mulla tuli vuosi valmennusta täyteen viikko sitten. En ottanut kuvia, tai otin mutta olkoon ne ns. ennen dieettiä kuvia. Laitan ne sitten esille kun on dieetti ohitse ja nähdään miten se sujui. Tällähetkellä olen enemmän kuin tyytyväinen. -0,5kg viikossa mun kokoiselle on paljon, tai ainakin tarpeeksi mulle. Mun vaakani näyttää myös viskeraalirasvan osuuden ja se on nyt pudonnut 5:een. Eli rasva lähtee oikeasta paikasta, voiko olla muuta kuin tyytyväinen, ei mun mielestäni. :D

Tän dieetin jälkeen on tarkoituksena taas lisätä ruokamääriä, puhtaasti syöden tietenkin. Jotta saadaan sitten lihasta kasvatettua lisää, täytyy evästäkin saada lisää. Mutta ei mitään pas.. syöden jotta tulisi kaikki tiukasti pudotetut rasvat pois vaan järkevästi syöden. Luotan 100% Kaisaan, hän tietää varmasti mikä mulle on parasta. :-)

Eräänä aamuna lähtiessäni lenkille mietin otanko kännyä mukaan vai en ja en sitten ottanut (koska ajattelin etten tod tarvi sitä aamusta puol 5). Matkalla tietty näin pari pientä siiliä joista olisi pitänyt saada kuvaa, kyllä harmitti ettei sitä ollut mukana. Mutta muutaman kuvan olen saanut kuitenkin otettua. Tässäpä näitä. 









Tänään rakkaan pikkusiskon synttärit ja olemme koiruuden kanssa lähdössä heidän luokseen kahville. Samalla näen taas tädin murua. Hän on vaan niin ihana, nauran joka kerta katsoessani hänen kuvaansa puhelimesta. Ei paljoa huolet paina ja suupielet kaartuu väkisinkin ylöspäin häntä katsoessa. Vai miten on teillä, alkaako hymyilyttää??






Tää on kuitenkin ihan paras <3


Nyt jatkamaan vapaapäivän viettoa hyvässä seurassa. Viihtykää tekin, joko seurassa tai yksinään. Sekin on välillä niin parasta. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti