tiistai 29. maaliskuuta 2016

Nyt jännittää :-)

Pääsiäinen, tuo jokaisen työläisen unelma-aika on menossa. Jos et satu olemaan vuorotöissä niin sinulla todennäköisesti on ainakin neljä päivää vapaata jolloin voit tehdä mitä haluat. Jos taas olet vuorotöissä ja satut olemaan vapaalla kuten minä, niin sitten sulla on käynyt huono tuuri jos olet vapailla. :-)





Miten minä olen pääsiäistä viettänyt? No en ainakaan siten, kuten sitä ehkä kuuluisi viettää eli suklaamunia syöden ja huonosti voiden. En ole syönyt ainuttakaan suklaamunaa, kuten en koskaan muulloinkaan syö namia. Mutta mä söin MÄMMIÄ, oikeesti!! Kysyin ja sain luvan sitä syödä ja minähän söin. Se oli taas just samanlaista kuin joka vuosi, ei ollut tosiaankaan mihinkään muuttunut. Mutta mä nautin siitä. Se onkin ollut ainoa "herkku" 12 vkon dieettini aikana. :-)



Hienoa, pääsin riville 15 ennenkuin mainitsin sanan dieetti. Se ei siis olekkaan  enää päällimmäisenä mielessäni. :-)

Miten  mun pääsiäinen on mennyt? Hyvin, kiitos kysymästä. Kävin piiiiitkäperjantaina treenaamassa Valkun kansssa olkapäitä ja käsiä. Ihan parhautta!! Hän kysyi tehdäänkö.. Joo, tehdään. Enhän ehtinyt edes kertomaan mitä tehtäisiin!! Ei haittaa, tehdään kuitenkin. Ja voi pojat, kyllä me tehtiinkiin. :-)

Ensin takaolkapäille viparia maaten/röhnäten penkin päällä. Sen perään samanlaista, mutta eri kulmassa kädet ja tähän komboon lopuksi takaolat istuen. Näitä kolme sarjaa, aina 15x yhtä kunnes toinen liike. Mä ulisin heti ekan kierroksen jälkeen. Mä niin tykkäsin!!! Mä suorastaan rakastan olkapäätreenejä, osuma on taattua heti ekasta nostosta lähtien. :-)

Tän jälkeen oli seuraavan patterin vuoro. Siinä teimme etuviparit, sivuviparit ja vielä sivulle ylisuurilla painoilla. Näiden jälkeen en paljoa nenääni raapinut, hyvä että sain juotua. Tälläisten tappotreenien jälkeen pitäis aina muistaa ottaa pilli mukaan, jotta ei tarvitse nostella käsiään. :-)

Tässä oli olkapäiden osuus sille päivälle. Sen jälkeen siirryimme rankaisemaan käsiä. Teimme neljä liikettä putkeen kolme kierrosta. Hauis koneella, ojentaja taljassa, hauis käsipainoilla istuen ja ojentajat maaten taljassa. Kolmen kierroksen jälkeen olin valmis lyömään Valkkua jos olisi ehdottanut enää mitään. :-)
Ei ehdottanut enkä lyönyt. Ja vaikka olisi ehdottanutkin, en olisi saanut varmaan käsiäni nousemaan. :-)

Tää oli siis sellaista herkkua taas, että tämä on saatava seuraavaan ohjelmaani joka toivottavasti pian tulisikin jo. Alkaa mieli halajamaan jo jotain uutta. :-)

Salilta lähtiessäni sain rakkaan isosiskoni mukaani meille. Meillä on tapana pelata korttia koko ilta ja seuraava päivä kunnes hänen on aika taas lähteä. Me niin tykätään pelaamisesta, ihanaa ajanvietettä hyvässä seurassa. Kiitos kultaseni taas tästä kerrasta, otetaan pian taas uusiksi. ♡

Lauantaina sain salille seurakseni ihanan miniäni ♡
Näytin hänelle hiukan erilaisia liikkeitä selälle. Kuten soutuja, erilailla tehtynä ylätaljaa, leuan vetoa, pull overia taljassa jne. Olivat ilmeisen hyviä liikkeitä, koska seuraavana päivänä sain viestin, että selkä ihanan kipeä. :-) Sovimme seuraavat treenitreffit ensi viikolle, silloin on toisen lihasryhmän vuoro. Ihanaa jos minusta on apua toiselle, mielelläni autan jos vaan voin. Ja tosi mukavaa saada seuraa salille vaikka tykkään kyllä käydä itseksenikin. :-) 

Eilen mulla oli vuorossa "syömispäivä". Kuusi kertaa ruokaa, neljällä kerralla riisiä. *huokaus* Sitä luulis, että tälläisena päivänä sitä olisi ihan ähkyssä koko aika, mutta ei. Mulla on nälkä koko aika. Silloin prode on suht minimissä ja rasvaa ei senkään vertaa. Ja ne on just niitä jotka sitä nälkää pitävät, ei suinkaan hiilarit. Näin ainakin mun kohdallani. Aamusta tein puuron hiukan erilailla eli kattilassa ja sinne viskasin valkuaisia ja marjat. Tuli muuten täyttävä annos.





Illalla sain päähäni tehdä toisen kokeilun. Heitin pannulle marjat ja perään munakas tarpeet. Ulkonäkö oli baarikierroksen jälkeisen olotilan näköistä, mutta maku oli hyvä. Eli tässäkin vain maku ratkaisi. :-)

Ulkonäkö ei tosiaan pääse loistamaan :-)


Otin eilen myös kickbiken esille, kävin laittaa renkaisiin ilmaa ja potkasin  muutaman rundin. Ai, että meitsi diggaa!!! Meinaan mennä kohta heittämään sykkeennosto treenin sillä. :-) 

Teksti on itseasiassa päivän myöhässä, joten ehdin jo tekemään lenkin. :-)


Huomasin samalla, että pyörävarastossa oli joku tarvinnut yhdestä pyörästäni satulan. Kiva tietty jos olen voinut jotain auttaa, ettei hänen tarvitse perse kipeänä pyöräillä jos satulansa oli rikki, mutta olisi hyvän maun mukaisesti voinut vaikka kiitos lappusen jättää. Koska ei jättänyt niin nyt ilkeämielisenä toivon perseensä kipeytyvän ja hiertyvän satulani ansiosta. :-)

Heräsin tänään puoli seitsemän eli entistä aikaa puoli kuusi. Mulla on meinaan tänään niin jännittävä päivä, kun menen Nummelaan treenaamaan Paulin kanssa. Mä toivon vaan etten nolaa itseäni. Vuorossa on selkä/rinta ja koska menin sanomaan, että olen tottunut treenaamaan kovaa niin pelkään saavani totaalisen nöyryytyksen. :-) Jos tykkään hänen tavastaan treenauttaa niin menen toistekkin. Jos kemiamme eivät toimi yhtään niin jää tähän yhteen kertaan. :-)

Treenien jälkeen menen rakkaan ystäväni luokse kylään. Viimeksi kävin syyskuussa jolloin sovimme tapaavamme useammin. Hupsista, taas mennyt puoli vuotta. No, tänään otamme ajan takaisin. ♡

Mitäs mun dieetilleni kuuluu? Varmasti hyvää, painoa en ole katsonut nyt kahteen viikkoon. Sain ohjeeksi, että jos tuntuu tippuneen niin käy puntarilla, jos taas ei tunnu niin älä mene. Arvoin eilen pitkään menenkö vai en ja lopuksi päätin olla menemättä. Halusin saada olla tällä hyvällä fiiliksellä mikä nyt päällä, en halunut lähteä Nummelaan huonoilla fiboilla. Valkun sanoin, treenit pitää aloittaa aina hyvällä mielellä, ei huonolla. Olen hänen kanssaan niin samaa mieltä. :-)

Mittoja olen ottanut viikoittain ja tulosta on tullut sellaisen 20cm verran yhteensä. Mä olen tyytyväinen ja se riittää mulle. Painosta en välitä paskankaan vertaa, enää!! :-) Ihana Bettina just sanoi minut nähdessää, että olet kiristinyt. Ihana kuulla se hänen sanomana, arvostan häntä suunnattomasti ja olen aina ollut hänen faninsa, niin kauan kun olen hänen tuntenut. ♡
Hän puhuu paljon ja varsinkin asiaa, käykää lukemassa jos ette ole vielä käyneet!! Bettina




Nämä jaksaa aina naurattaa tyhmyydellään. :-)



Tälläistä tänään  eilen, seuraavalla kerralla ehjä jotain kerrottavaa jo dieetistäkin. :-) Nyt hierojalle, selkä raukka todella jo kaipaa sitä. :-) Nauttikaa keväästä. :-)






















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti