lauantai 28. kesäkuuta 2014

Tajunnan räjäyttävää olkapäiden treenausta

Se on ohi taas hetkeks, lepoviikko meinaan.Tai ei oikeastaan voi puhua viikosta koska päiviä oli vain kuusi, mutta ei nyt nipoteta. LepoVIIKKO siis ohitse. :D

Olin varannut itselleni uuden pt-treenaajan, taas kerran. Fitfarmilla on pt:tä niin monta ettei ehdi edes jokaisen luona käymään. No, nyt oli aika Pasille ja olin kuullut kehuttavan hänen jalkatreenejään. Niinpä päätin sitten treenauttaa ne.. Ja kuinkas sitten kävikään..

Eilen illalla vedin eka pienet kahden tunnin päikkärit ja sen jälkeen kummasti taas hiukoi vaikka olin syönyt ennen unia. Olihan ilta jo ja iltaisin otan nyt nestemäistä rautavalmistetta, niin tälläkin kertaa. VIRHE!! Älä ikinä ota mitään rautavalmistetta tyhjään mahaan ja jos mahasi on yhtä huonossa kunnossa kuin minun älä laita sinne yhtään mitään. Ikinä!! Juo pelkkää vettä ja voi huonosti ja sitten lopputulos on sama kuin mustalaisen hevosella. Mutta eipä enää särje mahaa!! :-)

No, siis sain tautisen kipeän vatsan illalla ja sama jatkui aamulla. Viittä vaille peruutin treenit mutta koska en viitsis maksaa turhasta niin pakkohan se oli paikalle mennä. Jalat kuitenkin päätin unohtaa ja päätin valita olkapäät. VIRHE!! Älä ikinä treenaa olkapäitäsi jos haluat syödä vielä sen jälkeenkin jotain. (ai niin, eihän sun pitänyt syödä enää koskaan mitään, pääsi jo unohtumaan) Ja jos kuitenkin päätät treenata niitä olkapäitäsi pt:n kanssa niin tee ainakin ruoka valmiiksi jo kotiin ja mielellään jotain pillillä imettävää. Et meinaan nosta käsiäisi enää treenin jälkeen.




Pasi kysyi aluksi, että miten lämmittelet. Ajattelin, että tän täytyy olla joku kompakysymys ja melkein vastasin, että joko kävellen tai crossarilla tms mutta onneks mä tajusin, että hän tarkoitti olkapäitäni. Ai lämmitelläänkö niitäkin?? Oon mä joo joskus nähnyt kun joku vemputtaa kuminauhan kanssa salillani mutta että sitä oikeasti pitäis tehdä?? No, tieto lisää tuskaa. :D

Lämmittelyn jälkeen aloimme työt. 5 min ja olin valmis kuolemaan ja aikaa oli 55min jäljellä. Tiesin, että tää tulee olemaan tuskaa joka ikinen minuutti!! Mutta mä tein, juma mä tein ja kirosin ja huusin mutta mä tein. Jumankekka mikä fiilis kun katsoo olkapäitään jotka on ihan pumpissa ja melkein saatat nähdä niiden kasvun. Olette varmaan jokainen nähneet niitä luontokuvia jossa kukkaset kasvaa hetkessä, mun olkapäille kävi melkein samoin. :D Harmi ettei kukaan ole ottamassa kuvia kun mä treenaan. Mies treenaajalta en kehtais ikinä pyytää ottamaan musta samalla kuvia mutta ehkä joku kerta kysyn Bettinalta tai Kaisalta :-)

Treenin jälkeen Pasi sanoi, että etuolkapäät on paremmassa kunnossa, selkeästi pattia on. Mutta taakse vielä saatava lisää. Tässä kyllä kasvaa nälkä syödessä ja kun näkee, että niitä lihaksia alkaa tulemaan niin niitä haluaa lisää. :D

Pasi sanoi, että hänellekkin kivaa vaihtelua kun välillä saa treenauttaa jotain muuta kun jalkoja. Yleensä kaikki haluaa tehdä jalkoja ja kun niitä tekee neljäkin peräkkäin eri asiakkailla niin alkaa kyllästymään jo omiin treeneihinsä. :D Ite pyrkinyt nyt tekemään kaikkia lihasryhmiä, ei ainoastaan jalkoja. Ensi viikolla olen menossa Turkuun treenaamaan Annen kanssa. Hänen luonaan olen kerran käynytkin ja tykkäsin. Matkoihin menee 2h suuntaansa mutta ei haittaa. Kivaa vaihtelua! Ja silloin vuorosssa ovat selkä ja pakarat. :D



Saako tästä mitään käsitystä mun olkapäästä? Tosi vaikeaa itsekseen kuvata.


Laitoin Kaisalle viestiä mun ajatuksista. Me ei olla vielä kertaakaan istuttu alas ja juteltu vaikka niitäkin tapaamisia tähän pakettiin kuuluu. Nyt sovimme, että seuraavalla kerralla kun treenaamme yhdessä niin jutellaan sen jälkeen ja mietitään uutta ohjelmaa. Takareiteni ja takaolkapäät tarvitsee ainakin huomiota. Niihin se lihas vaan tarttuu hiukan hitaammin/huonommin niin tarvitsee alkaa keskittymään niihin varmaan enemmän. Jotta saadaan tasapainoisempi paketti kasaan. :D

Sorry mun huonot kuvat, yritän saada enemmän aikaan ottaa niitä yleensäkin. Tuppaa vaan aina unohtumaan koko kuvaaminen, on niin kiire aina joka paikkaan. :D









Tässä erilaiset versiot mun prodeletuista. Aina ei voi onnistua :D


Nauttikaa viikonlopustanne, niin minäkin teen. Ens vkl onkin taas töitä, sitä tää ihmisen elämä on. :D



2 kommenttia: