lauantai 21. joulukuuta 2013

Se oli sitten siinä..

..opiskelu meinaan. Eilen sain koulusta paperit ja virallinen tutkintotodistus tulee aikoinaan perässä. Olen siis lähihoitaja, ihan iholle pyrkivä suorastaan. :) Työsopimuksen kävin kirjoittamassa tällä viikolla joten ensi vuodeksi on töitä tarjolla. Sen jälkeen on tilanne taas ihan uusi ja sitä mietitään silloin, ei nyt. Olen mä vaan niin happy, kun asiat järjesty kuin itsekseen :)

Tällä viikolla kävin taas pt-rääkissä. Nyt tehtiin selkää ja rintaa uuden ohjelmani mukaisesti. Täytyy sanoa, ettei penkkipunnerrus ole sitä parasta mua, mutta uhosin tietty että katotaan kuukauden päästä uudestaan (olis varmaan kiukuspäissään pitänyt sanoa hiukan pidempi aikaväli, ei kuukaudessa ehdi ihmeitä tapahtumaan). Rinta on kohta rottingilla, hyvä niin koska ei siellä kohta enää muuta olekkaan. :D Uusi ohjelma on niiiiin hyvä, mä olen ihan liekeissä sen kanssa. On jaettu kolmeen päivään jota tehdään kiertävänä neljä kertaa vko. Aamuaerobisia on enää kolme (tai olisi neljä, mutta teen joka kerta pidemmän niin saan tiputettua yhden pois). On muuten kummasti helpompaa suunnitella liikuntojaan kun ei ole kuin kolme aamulenkkiä. :)

Olimme eilen kuuntelemassa Raskasta Joulua. Minä joka en pidä juurikaan hevystä enkä Joulusta, mutta kun nämä yhdistettiin jo vain minäkin pidin, suorastaan rakastuin. Ehdottomasti tästä tehdään meille jouluperinne :)








Tänään pitää alkaa siivoamaan ja kaupasta pitää hakea ruokoo jouluksi. Mun lapset tulee aattona syömään ja miehen lapset puolisoineen tulee sitten illemmalla. Perinteinen joulu siis tulossa :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti