keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Olen aivan koukussa..

..näihin ihmisten blogeihin. Jatkuvasti löydän uusia blogeja jo lukemieni blogien kätköistä. En enää ees tiedä kuinka montaa yritän seurata, enkä aina edes ole varma mistä tai kenestä on kyse kun ilmestyy uusi päivitys. No, hauskaa on ja se on pääasia. :)

Olen lukenut myös http://blogit.iltasanomat.fi/liv/category/aysen-superdieetti/ tätä blogia. Ja osallistuin siellä myös kilpailuun ja kas kummaa voitin liput skiexpoon. Tai ei kai se kovin kummallista ollut, taisin olla ainut kommentoija sillä kertaa niin ei siinä tarvinnut osallistujien kesken paljon lippuja arpoa. :)
Viikonloppuna menemme siis skiexpoon, minä joka en voi sietää hiihtoa, en laskettelua, en mitään talveen liittyvää jos siinä on mukana jotain välineitä. Lumikenkäilyä en ole kokeillut, ehkä siitä voisin tykätä :)

Eilen kävin tekee selkä+hauis treenin. Ihan piruuttani lisäilin painoja vähän joka liikkeeseen ja jo muuten tuntui hyvältä. Jos tänne painoni kirjaisin niin jo se herättäis yleistä nauruhuutoa joten jätän kertomatta. Mutta lisää olen saanut laitella vähän joka liikkeessä ja mielenkiinnolla katson mitä ne on ens keväänä. Joka kerta kirjaaan treenit, painot ja toistot ylös niin on hyvä seurata kehitystä. (olipa rehevä sana, kehitystä..) :D
Tänään vuorossa takareidet, pakarat ja vatsa. Taas siis väännetään niitä inhoamiani askelkyykkyjä. Nyt täytyy vaan muistaa kuinka hyviä ne on mun tulevalle piukalla perälle :D



Yhtään aamuaerobista en ole vielä ehtinyt tekemään. Huomenna aamulla olisi tarkoitus lähteä klo 5,30.
Onneksi saan seuraa ettei tarvitse yksin mennä. Loput on tehtävä viikonloppuna, ei muuta mahdollisuutta.
Taitaa silloin mennä crossaamisen puolelle, se on niin kivaa kun samalla katsoo jotain ohjelmaa dvd:ltä :)

Mitäköhän aikaa me nyt eletään, siis nyt kun siirrettiin taas kelloja? Oli mikä oli, mutta tää sopii mulle hyvin. Olen nukkunut pari yötä tosi hyvin, suorastaan loistavasti. Tää rytmi voitais mun mielestä pitää jatkossakin. 
Pimeetä tosin on, nyt klo 16,40 ja hyvä kun enää näkee. Ja en asu kuitenkaan pohjoisessa, siis Suomen pohjoisessa :)

Koiruuden kanssa käytiin taas lekurissa. Tällä kertaa polvi kuvattiin ja ei siellä murtumaa näkynyt. Nivelsiteet siellä ehkä menneet. Jos joutuu myöhemmin leikkaamaan niin saattaa maksaa 700-2500€. Mitäs pienistä, onhan opiskelijalla rahaa. Juma, mä todella toivon, että se paranee ilman kirurgin veistä. :)

Mutta nyt salille hieroo niitä pakaroita, kyllä ne vielä mua kiittelee :)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti