torstai 19. syyskuuta 2013

Ei ole helppoa olla MÄ..

..kun ei koskaan ole tyytyväinen bloginsa ulkonäköön vaan sitä on koko aika muutettava. :)
Tämä varmaan johtuu myös siitä etten osaa tehdä minkäänlaisia päätöksiä vaan vatvon ja mietin niitä pitkään ennenkuin päätän mitään. Mutta toisaalta kun olen sen päätökseni tehnyt ei mun päätäni käännä enää mikään.No, katsotaan kauanko tän ulkonäkö pysyy tälläisena :)
(jos joku osaa neuvoa miten kuvan saa suuremmaksi niin otan neuvoja vastaan, kiitos) :)

Flunssa jatkuu, eilen uskalsin sentään tehdä pienen treenin kotona olkapäille, rinnalla ja ojentajille. Oliko se järkevää tässä olossa? No ei todellakaan. Nyt iski yskä ja pääkipu joten loppu viikko taisi tulla väkisinkin lepoa. Hyvin alkanut siis projektini, pelkällä levolla. Tosin levon tärkeyttä aina mainostetaan joten ei kai sekään niin pahaksi ole. Toisaalta huono on tuloksiakaan tulla jos ei mitään tee. Suo siellä, vetelä täällä :)
Mutta onneks tämä ei ole mikään 100m juoksu vaan pitkän matkan juoksu ja aikaa on puoleen vuoteen vielä kauan. Ehtii tässä hikoilla kerran jos toisenkin tän puolen vuoden aikana, sitä tuskin kannattaa murehtia :)

Ekan viikon saldo tosiaan liikunnoissa on 1 kunnon treeni, 2 aamuaerobista ja 1 ei niin kovin kunnon treeni. Puntari pysähtyi 200g aikaisemmin kuin viime viikolla joten jotain muutosta kuitenkin.:) Kyllä mä sitten kun tästä tokenen... :)

Pitäisi kirjoittaa sitä näyttösuunnitelmaa, mutta kummasti kaikki muu kiinnostaa enemmän. Jopa vessan pesuakin tässä harkinnut mutta sen sentään jätin väliin. Huomenna alkaa 3pvä vapaat joten jos sitä silloin jo aloittais kunnolla.. Ja oon mä vähän taustatietoa jo katsonut ja miettinyt, jäsennellyt vähän päähäni asioita.Kun ne asiat nyt pulppuais koneelle itsekseen, vähän kuin Harry Potterille kävis. No, sitä odotellessa jäsentyköön ja muhikoon vielä ainakin tän päivän päässäni. Ei siellä paljon muuta järjellistä toimintaa nyt olekkaan kun tuntuu olevan niin sekaisin.. :)

Ja muuten, mansikkamunatoti sopii tehdä muistakin marjoista.Nyt on mennyt vadelmamunatoti ja illalla vuorossa mustikkainen versio. Sekaan laitoin vadelmien kans hiukan mehukeittoa, mansikoihin ei tarvitse kun vetistyneet jo pakkasessa niin. Se on siis niin parhautta, en ole yhtään kaivannut mun iltapalarahkaa. Ja se on paljon sanottu minulta :)



                                                                 Tässä mun iltapalani :)


                                                                  Tässä aamuista Pasilaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti